5 Haziran 2011 Pazar

Ne görüyorsun söyle bana: “Bardak dolu mu boş mu ,yoksa dolmakta mı?”

Ne görüyorsun söyle bana: “Bardak dolu mu boş mu ,yoksa dolmakta mı?”

Siyah beyaz diye ayırmıyorum renkleri
İyi kötü de yok benim için
Pozitif negatif diye düşünmekten de çıkınca tam bir özgürlük var içimde,
O alanda kalmak, olanı olduğu gibi kabul etme peşindeyim ben.

Olan olaylara yorumsuz kalıyorum,
O zaman olanı yaşıyorum, tecrübe edinip bir üste çıkıyorum.
Kaç basamak çıkmışım buraya gelene kadar
Şimdi buradan olanlara bakınca, ne kadar da aydınlık her şey
Eskiden karamsarlığın, itirazın, isyan ve endişelerin saklandığı dip köşeler, buradan bakınca ışık içinde…
Karanlıkta beni korkutan gölgelerin aydınlanmamla çiçek açmış ağaç dalları olduğu fark ediyorum.

Düşüncelerimden yargıyı çıkarınca hafifliyor, hafifledikçe yükseliyorum.
Dedim ya, artık iyi kötü yok benim için. Ben bütüne bakıp bütünü görüyorum.
Olan herşeyin benim hayrıma olduğunu biliyorum.
Alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder