6 Haziran 2011 Pazartesi

Affetmek Her Zaman Ve Her Yerde Yanımda Taşıdığım İyileştirici Bir Araçtır. Affetmeye Hazırım.

 

 Eleştiri, Korku,Suçluluk,Pişmanlık ve utanç duygusunu üzerimden attığım zaman özgür olduğumu hissediyorum. Bu sayede kendimi ve diğer insanları affedebilirim. Bu hepimizi özgür kılacaktır. Eski meseleleri kapatmaya hazırım. Geçmişte yaşamayı reddediyorum artık. Bu yükü uzun zamandır sırtımda taşıdığım için kendimi affediyorum. Kendimi ve başkalarını sevmeyi bilmediğim için kendimi affediyorum. Her insan kendi davranışlarından sorumludur ve hayata ne ekerlerse onu biçerler. Bu nedenle kimseyi cezalandırmama gerek yok. Bende dahil olmak üzere hepimiz kendi bilinçlerimizin yasaları altında yaşıyoruz. Kendi adıma kin tutan yönümü bir kenara bırakıyorum ve sevgiyi kucaklıyorum. Ve şimdi iyileşiyorum......
Loise L. Hay Pozitif Düşünce Gücüyle Mutlu Yaşamın Sırlarından

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder